Serie reruns

asalaam aleykum

op vijftv lopen momenteel de zoveelste herhaling van friends, sex and the city, er en judging amy.  Leuke series daar niet van ware het niet dat ze herhaald en herhaald en herhaald worden en nu beginnen ze toch echt mijn strot uit te komen vooral omdat ze ook niet eens in de juiste volgorde worden gespeeld echt gek wordt ik daarvan. Vooral omdat het steeds hetzelfde is steeds opnieuw dezelfde series al dan niet door elkaar gehakseld, maar goed dat ze door elkaar gespeeld worden maakt niet uit want ik heb elke aflevering al minstens 5x gezien zo niet meer. Waarom kijk je dan nog is nu waarschijnlijk de vraag tja er is niks anders op de buis.

Hebben jullie ook tv irritaties?

Btw vergeet de winactie niet.  Ook buitenlandse lezers maken een kans uiteraard

3 gedachtes over “Serie reruns

  1. Ik heb ook zo’n hekel aan series die eindeloos worden herhaald. Ik kijk liever een nieuwe, andere serie dan dat ik een aflevering tegenkom die ik al drie keer heb gezien. Zo vervelend! Dus lang leve het downloaden. 😉

  2. Stijn zegt:

    Lydia heeft gelijk:
    weg met de tvkabel
    lang leve het internet
    Canvas kan je toch via DVB-T ontvangen, BBC4 zit niet op de kabel, de enige belangrijke zender die je dus echt mist is arte, maar die zitten dan weer op sateliet (in HD!)

  3. Hajar zegt:

    Salaam,

    Wij hebben nog maar 3 maanden tv aansluiting en ik heb nu al het gevoel alles 2x gezien te hebben…
    Vooral FC De Kampioenen, dat speelden ze al toen ik nog kind was…
    Maar National Geo. en Disc. Channel, daar ben ik echt fan van, hoewel ze ook veel herhalingen tonen…

Plaats een reactie